Doprava zdarma od 2000 Kč

Doprava zdarma od 2000 Kč

Doručení do 48 hod.

Doručení do 48 hod.

Záruka 24 měsíců

Záruka 24 měsíců

reklamace

Reklamace

Reklamační řád

Do reklamačního procesu vstupují:

PHILINEA spol. s r.o.,
IČ:65139674,
na straně jedné, dále jen jako prodávající.

Spotřebitel na straně druhé, dále jen jako kupující.

V případě, že kupující obdrží zboží, které považuje za vadné, nebo se v rámci 24 měsíční záruční lhůty projeví jako vadné, je kupující neprodleně povinen po zjištění této vady kontaktovat prodávající na e-mail

Na tento e-mail při zaslání info e-mailu připojí kupující fakturu za zakoupené zboží, napíše popis závady, připojí fotodokumentaci závady a zašle svůj návrh na řešení své reklamace.

Na takto zaslaný e-mail bude prodávající reagovat nejpozději do 24 hodin.

V této odpovědi na e-mailu kupujícího prodávající navrhne další postup řešení této reklamace. V případě, že to charakter vadného zboží a jeho stav dovolí, může prodávající vyzvat kupující k zaslání vadného zboží zpět prodávající.

Vadné zboží pak řádně zabalené zašle nebo po dohodě přiveze kupující na adresu provozovny prodávající:

PHILINEA spol. s r.o., Rybníčky 410, 747 81 Otice.

V případě oprávněné reklamace kupujícího, kterou vyřídí prodávající v zákonné lhůtě třiceti dní, zajistí prodávající okamžitou výměnu za bezvadné zboží nebo bude akceptovat návrh kupujícího na vyřešení reklamace.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při nevhodném a neodborném zacházení, či na zboží vrácené v obalu, který dostatečně nechrání zboží při přepravě.

Za škody vzniklé při přepravě zboží zakoupeného kupujícím odpovídá přepravce, který dodává zboží kupujícímu na jeho adresu uvedenou při objednávce, a to od doby převzetí zboží od prodávající.

Dbejte tedy následujícího doporučení při převzetí zásilky od přepravce:

Při doručení zásilky je kupující bezprostředně povinen spolu s přepravcem překontrolovat stav zásilky (neporušenost obalu, poškození obalu..).

V případě, že zásilku kupující považuje za vadnou nebo poškozenou, doporučujeme zásilku od přepravce nepřebírat, případně přebrat a sepsat s přepravcem škodní protokol, kde kupující uvede veškerá poškození a nedostatky do škodního protokolu přepravce.

Je-li s přepravcem sepsán škodní protokol o poškození doručené zásilky, je potřeba tuto skutečnost sdělit neprodleně prodávajícímu na email: a připojit škodní protokol do zasílané zprávy.

Pokud poškozenou zásilku od přepravce kupující nepřebere z důvodu, že neposkytl při převzetí zaslaného zboží přepravci součinnost nebo zásilku nepřevzal záměrně a tato zásilka bude zaslána zpět prodávající, je kupující povinen uhradit prodávající náklady vynaložené na dopravu zboží ke kupujícímu a zpět.

V případě, že kupující potvrdí přepravci svým podpisem převzetí zásilky bez výhrad, nemá žádný nárok na dodatečnou reklamaci, poškozené zásilky.

Doprava zdarma od 2000 Kč

Doprava zdarma od 2000 Kč

Svých zákazníků si vážíme. Při objednávce nad 2000 Kč zaplatíme dopravu za Vás.

Doručení do 48 hod.

Doručení do 48 hod.

Rychlé doručení je naše priorita. Skladové položky k Vám doručíme do 2 dnů.

Záruka 24 měsíců

Záruka 24 měsíců

Za kvalitou našich produktů si stojíme. Na všechny naše produkty platí záruka 2 roky.

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů